Фахівці доводять, що люди обирають парфумерію під настрій. Вдалим вважається аромат, який точно відповідає характеру й стилю носія. В залежності від ситуації використовують продукцію, яка має різні нотки. Більшість шанувальників має улюблені запахи, які купують найчастіше. Виробники пропонують широкий асортимент товарів категорії мас-маркета або елітної.

Деякі парфумерні будинки є відомими в усьому світі вже багато років. Це, наприклад, такі бренди, як Dior, Chanel, Nina Ricci та інші. Кожний їх продукт швидко стає бестселером. Але, перш ніж вибрати ті чи інші парфуми, варто дізнатися більше про форму випуску й склад ароматичної композиції. У кожного свої вподобання, якими варто керуватися.

Варіанти за складом та концентрацією

Будь-який аромат складається з ароматичної композиції та розчинників. Функції останнього виконує етиловий спирт або масляна основа, яка є нейтральною. В першому випадку запах буде яскравим та екстравагантним, у другому – природним, ніжним, легким. Якщо етиловий спирт змішати з невеликою кількістю води, вийде пом’якшити шлейф. Саме його найчастіше використовують у Європі.

Не слід плутати туалетну й парфумовану воду. Ці жіночі парфуми багато в чому відрізняються. Перший варіант розрахований на використання протягом усього дня, адже є відносно нестійким. У складі туалетної води близько 4–10 % ароматичних композицій. Їхнє співвідношення більше у парфумованій – 10–20 %. Аромаконцентрат виготовляють із різноманітних речовин, що мають запах.

Також перед тим, як зробити покупку, слід розуміти, що таке ароматична піраміда. Ця концепція передбачає, що парфуми складаються з початкових, середніх та базових ноток. Перші створюють враження й формують асоціації. Другі є візитівкою аромату, його основною складовою. Базові ноти утворюють шлейф, який розкривається через кілька годин й забезпечує стійкість.

Які існують різновиди ароматів

Перш ніж придбати ті чи інші парфуми, потрібно поцікавитись, до якого саме типу вони відносяться. Є ті, які більше підходять для роботи, офіційних заходів та зустрічей. Інші розраховані на використання під час вечірки, прогулянки, побачення. Виділяють наступні типи:

  • квіткові. Витончені та ніжні, найчастіше використовуються влітку й навесні. Найпоширеніші, підходять для будь-яких випадків, чудово поєднуються з денним або вечірнім луком, додають легкості;
  • цитрусові. Соковиті та свіжі, випускаються для жінок і чоловіків. Найкраще пасують для молодих у денний час доби, добре поєднується з квітковими запахами;
  • фруктові. Містять нотки ананаса, смородини, яблук. Такі аромати додають енергії, є універсальними, мають приємний шлейф. Чудово підходять для повсякденного використання;
  • східні або орієнтальні. Дуже пряні та важкі, тому найкраще пасують до святкового вбрання на вечірці.

Прихильники освіжаючих ароматів віддають перевагу водним або морським. Чоловікам більше подобаються деревні й фужерні.